منتدى عالم حواء مع هنا
نحن سعداء بتشريفك لمنتدانا
منتدى عالم حواء مع هنا
نحن سعداء بتشريفك لمنتدانا
منتدى عالم حواء مع هنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عالم حواء مع هنا فى كل ما يهم الاسراة العرابيه

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

عايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان

كاتب الموضوعرسالة
ola

عايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان   Empty
مُساهمةموضوع: عايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان    عايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان   Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 17, 2011 7:33 pm

السلام عليكم و رحمة الله

معروف ان معظمنا شعره بقى يتساقط وهايش ضعيف خفيف
وبنسمع وصفات كتيييييييييييييييييييير اوي كلها حلوه مشاء الله

ونعرف اكيد منها ان التوم و الجرجير مفيدين جدا للشعر

طب نجبهم منين
؟
؟
؟
؟
من عند العطااااااااااااااار

ماشي موجود فعلا بس انتي ضامنه تركيزه اد ايه

طالما قررتي الاهتمام بشعرك يبقى لازم تعملي كل حاجه صح وتتعبي فيها عشان تلاقي النتيجه

كفايه كلام كده وتعالو نشوف انا عملت زيت الجرجير و زيت التوم ازاي ؟؟؟

في الاول اشتريت الجرجير الصباح حوالي 6 ربطات
وجبت هاجر و صاره من شعرهم يساعدوني و قطعناهم وونضفناهعايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان   13174153086336عايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان   13174154611571عايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان   13174155297070عايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان   13174155856936
التوووووووووووووووووووم بقى

بصو عشان هو كان ريحته لا تطاق معرفتش امسك الموبيل اصور ومحدش رضي يدخل المطبخ ابدا بدا ابدا فانا هقولكم عملت ايه

ماما بتفرم التوم وبتخزنه في الفريزر كل اما تحتاج تاخد منه

عندها كميه كبيره

انا بقى رحت جايبه كل اللي عندها و حطيته في القماشه دي برضو و فضلت اعصر فييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييه
ودي كانت النتيجهعايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان   13174159171124

انا ليا قاعده معاكم تاني يوووووووووو اقصد موضوع هقولكم على خلطة سمسمه للعنايه الكامله المتكالمه للشعر ان شاء الله

لو عجبكم متنسوش التقييم بقى
اهم حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجه وانتي بتعصري حاولي تشغلي قران او تقرأيه عشان يكون فيه شفااااااااااااااء بأذن المولى

عايزه زيت جرجير و توم بيور 100% ومضمون ... تعالي وانا اقولك وبالصور كمان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أبنك مش قادر يمشي تعالي أعرفك أزاي